fredag 8 november 2013

Fredaaaaaag

Veckans bästa dag alltid!!!
Jag satte klockan på 05.20 för att köra ett gympass innan jobbet men när jag öppnade mina ögon hade jag istället sovit 9 h och kl var 07.40 vilket gjorde att jag inte bara missade träning utan även kom sent till jobbet. 

Ibland behöver man nog sömnen mest helt enkelt. 
Positivt var att jag hade massor energi och var pigg idag av all sömn . 


Innan jag åkte not Stockholm hade jag inbokat ett läkarbesök där vi behandlade tatueringen för gång nr 11på 15 månader. Snaaaaart ska den va helt borta. 

Resan till huvudstaden gick smärtfritt med undantag för spolarvätska-torsk vilket jag åtgärdade snabbt. 

Titta på parkeringen med: 


Ok inte den minsta rutan men det är fan inte lätt ändå :-P.

Nu har jag fått prata ikapp lite med min fining och fått fredagstaco serverat. 
Dax för soffhäng med fina killar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar