fredag 11 oktober 2013

Spontant

Riktigt bra mat och träningsvecka. Då orkar kroppen och huvet mycket :-)

I onsdags tog jag egokväll i soffan med katten och onepiecen. Det var ju premiär av Greys så det passade perfekt :-) 


Morgonträning även i torsdags och efter en dag med fullt ös medvetslös på jobbet kom jag hem och bestämde mig för att spontant åka upp till Stockholm en dag tidigare än beräknat och jobba i fred från soffan på fredagen.



Jag lyckades för första gången jag är här fickparkera själv och det vet ni som känner mig att det är fan en bedrift :-P 


M och W och jag tog sen en sen middag med ett glas rött till på Texas 


Efter det sover man bra gott.

Idag röjdes det undan jobb och jag blev till slut klar med de sista bitarna i budget. I helgen åker den in-underbart!!! 
Efter några telefonmötet och en numera genomgången mail tog jag helg och gav mig ut på en runda runt Riddarfjärden. Jag fuskade och gick över bron men resterande 5.2 km var riktigt sköna.
Det är ju fan va barnvagnar det är på den rundan bara ;-P. Det blev att kryssa sig fram haha. 





Nu är datorn avstängd ( för iaf en av oss ) och grabbarna har kommit hit och snart ska vi fixa fredagsmys :-) 

Trevlig helg på er allihop!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar