tisdag 29 oktober 2013

Plus minus noll

I em kom Julia äntligen hem men då hade Jack åkt till Grebo för sova-över häng med kompisarna.
Plus minus noll på barnfronten alltså och det blev tjejkväll här hemma. 

Jack var så himla duktig idag. Han packade väska och åkte själv buss in till stan där han bytte buss ut till landet och kompisarna. Så stor <3. 

Jag ordnade idag hockeybiljetter till mig och Jack till matchen 12/11 genom jobbet. Perfekt aktivitet som han uppskattar. 


Jag satt nu ikväll  och räknade, planerade och gjorde listor förut.
Gissa vem som hängde på? 


OBS: jag hade kläder på mig till skillnad från blondie..

Just det. Idag kom månadens låda från Glossybox. Riktigt bra grejer :-) 
Härlig vardagslyx i rusket . 






Nu ska det soffhängas en stund. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar