onsdag 4 september 2013

Vardag

Fullt ös på jobbet, skjutsande, läxläsning och fotbollsträningar.
Ja nu är vardagen verkligen ikapp oss.
Det bästa med vardagen är ju att man verkligen känner av att det är helg och att man då njuter lite extra. 

Igår vilade jag benen och tog bara en kort kvällspromenad.
Vacker solnedgång. Det gäller att suga ur det sista av ljuset.




Status på Christer är sisådär.
Han är inlagd på MAVA och har hög feber. Förmodligen blodförgiftning men de fortsätter också utreda hela kroppen. 
Segt för stackars Christer och för mamma som i princip bor på sjukhuset nu. 
Tåliga Christer kämpar på om än frustrerad. 

Avslutar med lite sminktips.
En favvo från Glossyboxen: 
Loreals CC cream. Täcker jättebra men det ser ändå naturligt ut.
Jag kör min Kanebocreme under sen behövs ingen annan fondation utan jag kör bare minerals  lösa puder tunt över och så lite rouge.


 



Blev en liten löprunda med.
Såhär känner man vid målgång ;-) 
( kolla Kattfan. Alltid med på mina kort ) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar