måndag 30 september 2013

Ung i sinnet

Idag fick jag skrapa rutan en lång stund innan jag kom iväg till jobbet. Va fan. Redan????
Tur jag har ett garage med så nu står pärlan där inne för första gången på länge.

Jag har suttit klistrad vid datorn hela dagen och den här veckan är full av deadlines.
Jag kom iaf ut på lunchen och när jag och Lisa stod inne på Apoteket och asgarvar berättade vårt sällskap att det var som att gå på stan med fnittrigt tonåringar när man umgås med oss.
Skönt att man kan va ung i sinnet fortfarande ;-) 

Idag kom mina finaste tre hem och innan jag hämtade Jack på fotboll vid 18.30 hann jag med en löprunda på 3.8 km straxt innan 17. 


Vid 21 är iaf alla väskor uppackade och barnen duschade och klara. 

Nu har kontrollfreaket förberett morgondagens middag. 
Struktur och planering gör livet lite enklare :-)

I morrn blir jag ett år äldre. I kroppen iaf. ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar