söndag 15 september 2013

Sista varma?

Det blev många tårar igår till den här filmen.


Inte bara hos mig utan även hos dom yngre tittarna.
Mycket gripande och sevärd.

Vi var tvungna att se nåt kul efter det gråtmaratonet men sen kunde vi alla somna. 

Idag började vi dagen med sovmorgon och brakfrukost och sen en promenad runt Långholmen.
Jag springer ju alltid där men då hinner man ju inte se så mkt som när man går. 
Det badades tom idag när vi gick förbi badet. Otroligt att man kan göra det i mitten på september .




Vi avslutade promenaden med kaffe i solen innan det var dax för mer fotboll 


Den här gången fick vi åka åt varsitt håll med varsitt barn och jag fick uppdraget att åka till andra sidan stan.
Efter svettiga 35 min var vi framme vid hjorthagens idrottsplats i god tid ändå. 

Stockholmshelgen avslutades sen med god middag och en kopp kaffe 


Innan jag åkte igenom ett antal regnoväder på väg hem till Linköping. 
Nu kommer hösten smygande. 

Precis hemkommen. Trött men nöjd. En jättefin helg!!!


I morrn kommer mina tre fina hem!! Längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar