tisdag 10 september 2013

Nytt gym och dyr kväll

Jag kickstartade igång den här veckan med jobb 8-19 och sen ett dubbelpass på gymmet . 
Spinning och core. 




Idag var det konferens med affärsplanering hela dagen och jag gick sen direkt till gymmet för 5.5 km på löpbandet.

Jag har ju glömt att berätta att jag bytt gym.
Nu är det Worldclass som gäller och hittills tycker jag att det är stor skillnad från actic. Kul! 
Riktigt bra pass, fräscha lokaler, nya maskiner och trevlig personal.

Idag testade jag nya löpbandet och sprang i " skogen" .


Efter gym träffade jag Emma och Charlotte för lite mat, kaffe och tjejsnack.



Och på vägen hem gjorde jag kvällen till en väldigt dyr kväll då jag fick en " liten" böter på 2000 kr då jag låg i 58 på 50- väg .
Klumpigt värre :-P


Sura pengar men bara och betala och se glad ut :-).

Nu har jag visst lyckats förstöra en tvätt med. Bäst jag slutar för idag ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar