tisdag 17 september 2013

5:an en trött tisdag

 Jag har så svårt att komma upp på tisdagsmorgonarna men 05.30 var det bara att kliva upp.
Nu börjar det bli så kallt att man är frusen när man går upp.
Morgonrock och värmeljus blir det då :-) 

Bra dag på jobbet och på em var jag hos Naprapaten igen. 
Ryggen är mycket bättre nu och han lyckades knäcka lite mer och masserade även bort lite värk.
Otroligt skönt efteråt. 
Det blir ett till återbesök på fredag fm sen ska ryggen va fit for fight igen :-)

Efter jobb och hämtning av barn bytte jag om och tog bilen upp til vidingsjö för en joggingrunda runt 5:an.
Tungt med öm rygg och hungrig mage men bättre söligt än inte alls.


En av mina favoriträtter är köttbullar, potatis och sås och det blev dagens middag.
Jag kör knappt en halv potatis just till den här rätten och så steker jag lite kantareller och river morötter till. 


Husmanskost är härligt ibland! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar