söndag 18 augusti 2013

kolhydratsfrossa

Idag blev vi bjudna på lika fin frukost som vi åt igår och kolhydraterna flödade..Färsk bröd OCH kanelbulle. Herregud..
Det blir verkligen nystart i morrn efter den här helgen :-S



 Löprundan kring långholmen gick sakta och tungt men jag kom runt iaf . Bra med backar, trappor och småstigar. jag behöver sån träning!
M fick jogga i min takt men efter att ha sprungit midnattsloppet igår var det ändå lagom.

På hemvägen stannade vi i norrköping och åt lunch" kl 18. ( som spiken i kistan åt vi på Max med..)


Nu är hemma lämnad hemma och här har jag packat upp och röjt huset efter att Julia bott här i helgen.

Ruggig kväll ute så här har det tänts lite ljus. Mysigt!



Nu väntar en intensiv vecka med mina tre finaste och en hel del jobb, fotbollsträningar, egen träning , föräldramöte och allt annat som hör vardagen till.

Härligt att få fly den ibland och få lite extra energi till dom mer intensiva veckorna.

Trevlig söndagskväll på er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar