lördag 13 juli 2013

Milon 5 år

Vilken härlig dag!!!!
Sol och jättevarmt redan tidigt i morse. Jag tog en morgonpromenad innan jag ställde mig i köket i bikini och gjorde smörgåstårtor till Julias kalas i morrn, söndag.
Det blev ett par pausar och solning på altan :-)

På em kom min lilla blonda unge hem från morfarn på kusten.
Hon var brun och nybadad och jätteglad. Kul att det gått så bra.

Vi fick alla snygga till oss för klockan 18 var det dax för Milons 5 årskalas.
Fasters skrutt börjar bli stor <3



 Jag kände mig som en tonåring igen när jag skjutsade Julia till kalaset :-)



Blivande 5 åringen

Farmor hade med en Messifotölj


Sofi och mormor Anki



Min fina lillasyster hade varit på partyresa på Cypern och va lagom sliten idag

Smörgåstårta och korv på altan


Vattenkrig




Tiffany organiserade upp tjejrna., Gillar hennes struktur ;-)

Nu hejjar vi på Lotta på tv:n . Ser riktigt bra ut!

I morrn kör vi nästa kalas :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar