söndag 7 juli 2013

Långhelg i Stockholm

Härligt att säga att man faktiskt haft så kul att man inte hunnit blogga. Det är ett bra betyg på en väldigt bra helg :-)

I fredags började jag min dag hos Hanna som har den här salongen på Lidingö: 


Hela ansiktet fick sig en genomgång och fransar och bryn fick färg.
Klev ut därifrån supernöjd med alla behandlingar och även med en väska med flera produkter och tips om en creme som skulle funka bra i mitt ansikte.

Efter behandlingarna gick vi runt lite vid vattnet och kollade på huset Hanna precis köpt.Min fd chef hade köpt ett på samma gata upptäckte vi när jag ringde honom för att säga hej.
Världen är bra liten. 

Vi åt lunch med Hanna och åkte sen hem och vilade lite innan jag gav mig ner på stan och köpte cremen och mitt sällskap sprang en mil runt söder istället.
Det gäller ju att pria vad som är viktigast :-P 





På kvällen åt vi indiskt och drack lite drinkar.
Fredagens kändisspan var hela 3 st. Babsan på T-banan, Erik Amarillo 2 ggr på samma restaurang som vi och så Ola Rapace när vi drack drinkar. 


Lördagen var veckans enda sovmorgon och vi tog sen frulle i bilen, hämtade upp ett gäng kompisar och åkte sen till Ikea och Barkarby outlet. 
Jag fynda kjol på Boomerang och vissa hittade till slut shorts som var till belåtenhet efter många svettiga minuter i provhytten. 


Grabbarna åt IKEA-korv till lunch men jag och G valde sallad på Waynes.
Det finns ju gränser ;-)

Efter utfykten blev det lite solande på långholmen medans vissa sprang igen.
Det va ett jävla springande.
Vissa palla trycket, Vissa kom tillbaka haltandes.  :-P



Snabbt fix och sen ordnade vi tilltugg och dricka på innergården innan vi skulle ut och äta.






Det blev så trevligt att mat blev det först vid 22.30. Då var det extremt välbehövligt haha.
Jättetrevlig kväll med fina Stockholmare.
Asen jävlas med min dialekt bara.. Östgötskan som är så fin ;-) 

Idag kändes det faktiskt i huvet att det blandades en hel del igår kväll men det var det värt! 

Åkte hem till mina älskade barn och kalas för mina systerdöttrar.
3 resp 1 år redan.









Efter kalaset åkte jag och Jack och Clara till Sturefors för ett em- dopp innan vi handlade och nu har packat om våra väskor,





I morrn åker vi tåg till Stockholm för att ha några dagars familjesemester i storstaden. Mysigt!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar