lördag 1 juni 2013

Lördagsshopping


Idag hade barnen bestämt att det skulle shoppas och jag var inte svårövertalad.
Jag fick dock ta med mig stora plånboken idag :-S

Lite kortspel innan staden

Brunetterna långben X 2 försvann illa kvickt

och vi andra provade inlines

Vi hitta ett par Jack gillade snabbt :-)

Och efter lite kläd och örhängesinhandling till Clara var det dax för lunch.
Barnen valde och det blev Mc D.

Jag testade deras nya sallad. Godkänt blir betyget!
Kul med lite fler nyttigare alternativ.





Lite klädaffärer för att titta går ju inte låta bli och jag tog ett latte till dessert :-)


Mobilskal till Jack och film till kvällens mys. Ja det var nog allt innan vi åkte mot Net on Net för inhandling av kamera till familjen.
Lyckad shoppingdag för fam Griph.
Lite av fynden:


Kameran

och Clara valde väska till den :-)

Tål att ses igen

Lite Clara-kläder

Jackens inlines

Blondies örhängen
 Och jag shoppade faktiskt inget till mig själv men i veckan lunchshoppades jag dom här. :-)


Jack är på bio, Julia kvar på stan och Clara ute och leker och jag ska förbereda kvällens grillning.
Tur jag har altantak ( ok med ett stort jävla katthål i ,,, men ändå )

Fortsatt trevlig helg på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar