tisdag 4 juni 2013

Konferens Sandvik Gård

Konferens i dagarna två och jag har verkligen fått njuta av fina miljöer.

Vi var här: http://www.sandvikgard.com/ och hit åker jag gärna igen privat så man hinner njuta av SPA och omgivningarna.
Vi har haft riktigt bra och intensiva dagar och det var en trött Fröken Griph som landade på kontoret vid 16.15.
Jag blev kvar en bra stund men lyckades precis hinna till kvällens spinningpass. Trött och omotiverad men jag fixa det! Ibland vinner envisheten :-)


Utsikt från konferensrummet

Chauffören :-)


Och till slut: Spinning

I morrn ska det cyklas till jobbet för kl 13 ska jag till Allergicenrum för utredning av mina allergier.
Jag är allergisk mot nåt nytt.. oklart vad men såhär fin blir bla händer x antal gånger varje dag:


Hoppas dom hittar vad som är fel.

I morrn kväll väntar AW med fina gänget bpå jobbet och vi ska käka på Horse and Hound. Kul!
Bäst att hoppa i säng direkt så jag orkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar