måndag 10 juni 2013

Försovning och nässpraysberoende

Jag startade måndagen med att försova mig men som tur var hann barnen till skolan ändå och jag blev bara några min sen till jobbet.

Det blev en "jobba-ikapp-dag " efter min ledighet i fredags men nu är jag i fas igen .

Lunchkaffe 
Jullan kom förbi mig på jobbet och så hämtade vi hem Blondie.
Äntligen är alla hemma <3

Clara hade sommarfest med förskoleklassen så det blev snabb middag och packa picnic-korgen med lite fika till Clara innan vi gick.

Jacken tränade fotboll men vid 19 var alla hemma igen och medans barnen spelade kort tog jag en kvällspromenad i solen.



I morrn ska jag påbörja ett försök att sluta med nässpray.
Otrivin har varit min bästis 6-7 ggr/ dag i 18 år ( helt sjukt va lång tid det gått.. )
När jag var på allergicentrum kunde jag såklart inte dölja detta :-P så jag fick kortison och ett nytt nässpray utskrivet.
1 veckas avvänjning blir inte lätt men jag ska ge mig på utmaningen.


Dax att packa skolväskor och lägga fram kläder. Vardagen kallar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar