söndag 30 juni 2013

Borta bra men hemma bäst

Nu är vi hemma trötta men nöjda efter intensiva dagar i Oskarshamn.
Jack har ont överallt efter många matcher med fullt tempo men är glad över resultatet som blev silvermedalj.
Vilka kämpar dom är grabbarna!!!



<3

Underbar glädje

Som lillasyster får man ju hitta saker att roa sig med under matcherna


Finalen var riktig tuff och många av grabbarna bröt ihop men Jacken höll humöret uppe.
Stolt mamma! Motgångar är aldrig kul men man kan hantera dom på olika sätt. Det har min blott 11 årige son lärt sig redan.





Fotade lite av hotellet. Rekommenderas om man ska ner till Oskarshamn,
Vackert , bra service och kvällsbuffé är trevligt!










Det blev många timmar ute idag och finalen spelades i spöregn.
Det var skönt att sätta sig i en varm bil och komma hem till ett soligt östergötland.

Innan jag packade upp allt och började tvätta satte jag på en kopp kaffe och la mig i solstolen och njöt av kvällssol. Viktigt!


Jag köpte kattvakt-present till grannen och hittade då även present till mig själv ( märkligt det gör man ofta ) :-P

Till ytterdörren
Nu är tvätten upphängd ( ute. Tvättstugan är inte klar än ) väskorna uppackade och det saknas nu bara en unge. Den söta tonåringen.
Henne har jag i ett svagt ögonblick lovat att hämta i stan 23.10. :-S

I morrn ska det jobbas några timmar hemma med attsteringar sen har jag lovat bästa gänget kladdkaka och grädde och så ska det sista jobbas undan sen ska även gymmet besökas och utväxt färgas.
Fullspäckad dag som vanligt med andra ord men efter den så är det återigen semester med massor roligt framåt :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar