onsdag 22 maj 2013

Uppladdning, jordgubbar och Tylösand

Idag blev det morgongym 06,30.
Jag hatar verkligen när klockan ringer 05.20 men det är så skönt att ha motionen klar innan jobbet så man inte behöver tänka på det efter.

I morrn är det dax för blodomloppet. Håll tummarna att höften håller :-)
19,20 startar vi och sen samlas vi i LF tältet efteråt och käkar. Mysigt!





Snart är kl 21 och det är fortfarande ljust ute. Älskart!

Hittade svenska jordgubbar på Östenssons idag förresten. Så gott!



Snart är det helg ni! :-D
Tjejerna smider fredagsplaner så när jag är klar med min jobbaktivitet vet jag ett gäng fnittriga tjejer som väntar. Kul!
Åsa jag och Emma har bokar Tylösand v 29 äntligen med. Ska bli skitkul!!!!!!!
Längtar till sommaren även om det är mysigt att ha det framför sig med.

Nu kör vi full fart mot torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar