fredag 17 maj 2013

Soliga fredag

En sån underbar fredag.
Fick massor gjort på jobbet och slapp åka till Grebo på em då  Jacken tog buss in till stan och kom förbi jobbet ( Julia är på nattinnefotboll i kväll och därför är kvar i Grebo. )
Hämtade Clara vid 16 och efter att ha länsat Apoteket på mediciner till mig hann vi med en liten stund i solen med glass till barnen innan Jack skulle klippa sig. 






Jag och Jack lagade sen tacos och visst är det härligt när man nästan måste tvinga in barnen med 20-hugget då dom leker med barnen på gatan.
Underbara sol! 

Jag tog 5 min på baksidan innan det va dax för tårtbak inför Julias konfirmation i morrn. 




Nu är kläder framlagda, huset skinande rent, presenter inslagna och kyl och frys fulla med godsaker.

Ja jag tror jag är redo för morgondagen :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar