söndag 5 maj 2013

Helgen i bilder

Mycket av helgen har gått till att packa ner köket här hemma men vi har oxå hunnit med en hel del annat

Det får bli lite bilder :-)

En av 4 rundor jag hunnit med i helgen. Denna var jogging i backig terräng. Tuuungt!

Lite kvällssol

medans barnen lekte på baksidan

sista bilderna på köket. Snart är det borta!


Några timmar varje lördag unnar jag mig att äta vad jag vill.
Det jag längtat efter hela veckan var scones så när kl slog 16.00 bakade jag och njöt av en varm en :-)


En snabbis på stan där jag köpte film och några bitar av världens godastegodis på karamello sen en stund i soffan medans barnen lekte ute.


Mitt plåster Tarzan passade på att titta lite med 

Film och godsaker med alla tre barnen hemma blev det igår.

Idag var vi uppe tidigt för 3 h spenderades på ett soligt men blåsigt Grebovallen.

Jag och Clara hade kiosken idag.


Vi fick snart sällskap. Morfar, Mormor, Christer och Milon kom och hejjade.


kusinerna


och Clara lämnade inte Christer många minuter i vanlig ordning


Clara hittade massor blåsippor och på vägen hem åkte vi och lämnade dom hos Niklas.



Sen efter en sen lunch tog jag fram gamla releasymuggen och värmde mig i solen ett tag


Nu ser nedervåningen ut som ett bombnedslag men äntligen är allt klart.
I morrn när jag kommer hrm kommer bygget vara i full gång. :-)

Mot en ny spännande vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar