onsdag 1 maj 2013

1 maj

Jack och Julia firade valborg med kompisar i Grebo medans jag och Clara gick bort till Anna och Erik för grill.

Jättekul kväll där jag hann gosa med systerdöttrarna och även lära känna några av Anna och Eriks vänner. Kul!

kusinhäng

och mosterhäng


roligare att leka tittut än att sova 

dax för film

och vi vuxna fick lära oss att man på valborg numera snapsar :-P. Hallands fläder :-S

Värden :-)


Vid 22 tiden ville Clara gå hem och mamma hade då hunnit skicka mååånga sms..
Det är inte lätt att hålla reda på alla..
Julia var det största orosmomentet för mormorn :-P



Idag drog jag med mig Clara på en löprunda vid 10 tiden. Hon cyklade och jag sprang., Bra start!


efter löprundan-vil på framtidan


Vi hämtade sen hem barnen från grebo och på em kom Christer.
Cellgiftsbehandlingen omgång 1 har gått bra. Han har fått må bra och känner sig pigg. Så pigg att han körde ett ordentligt race här hemma i huset.
Han bytte duschslang, tog ner basketkorgen, grävde upp ett land och sådde gräs.. Helt otroligt och jag är precis lika otroligt tacksam <3


Crille jobbar och Julia solar

Jag är ju ingen grillexpert men idag blev dte grillat till middag och det smakade riktigt bra

Landet som numera är borta.
 Christer tog sen med sig mamma upp till kyrkogården för att så lite nytt. Jag besparade mig själv den upplevelsen den här gången :-P men jag fick ett kort när det var klart.
Bra jobbat mamsen <3



Nu har jag även hunnit med en kvällsrunda i solen. Den här gången blev det promenad.

I morrn kommer mitt nya kök levereras. Tjooooooooooooooooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar