måndag 29 april 2013

Seriepremiär

Helgen försvann alldeles för fort!
Johnny beslutade sig för att impulsivt åka till Turkiet så jag åkte ut till Julia och Jack vid lunch i söndags.
Fotboll och dessutom seriepremiär stod på agendan.

Jag som var "fotbollsfru" i många år tyckte det va kul att stå bredvid och hejja på Macke men känslan att se sin egen son spela är oslagbar. Jag håller på att få hjärtattack hela tiden och när han gör mål blir jag lika blödig varje gång haha :-)




Han var superduktig som vanligt och slutresultatet 4-4 var jag mer nöjd med än Jack. 3 mål fick han in ungen , alla riktigt snygga.
KUL att säsongen är igång. Nu blir det mycket fotboll ett tag framöver.

Innan Grebo hann jag med långpromenad upp till Niklas grav. Nu kan vi äntligen planera lite vårblommor där men det måste kontrollfreak nr 2 göra ( min kära mor ) för det får inte va en cm fel och blommorna måste se exakt lika ut.
Förra gången vi skulle planera ihop fick jag och Christer räkna till 10 många gånger så den här gången överlåter jag plantering till mamma. För allas skull!  :-)



När jag kom till jobbet idag hade Lisa hittat oss på Rivas facebook ha ha.




Nu är alla mina fina tre barn på plats och i nu väntar en halvdag på jobbet innan mer ledighet. Fint! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar