onsdag 10 april 2013

Nätshopping och konfirmationsläger

Mitt-i-veckan-stopp!
Här jobbas det mycket och tränas med såklart! 3 pass avklarade med en hel del löpning och styrka och så jag jag fått in 2 långa PW. Bra flyt på träningen den här veckan.
Så skönt då man håller sig pigg hela arbetsdagen :-)

Nyss hemkommen från en lång PW då jag idag fick sällskap. Bra sätt att avhandla mycket ämnen medans man rör på sig.

Idag kom det paket från nelly.com när jag kom hem.
Jullan är en jäkel på nätshopping och idag kom hennes senaste klänning.
Konfirmation och avslutningsklänning kanske ? Fin!
Tänk om man hade kunnat nätshoppa när man själv var 15 år. :-P hade blivit dyrt...


I morrn åker Julia på konfirmationsresa till Berlin. Så himla kul för henne ( men tjatiga mamman kommer va lite orolig)
Jag minns mitt eget konfirmationsläger.. Det var där jag blev kär ordentligt för första gången.. i konfirmationsledaren haha. Det blev en kort romans men Johan och jag är fortfarande vänner och han blev även en väldigt god vän till Niklas.
Ja ni det var tider det. 15 år..
Tur man är gammal och klok nu.

En kollega på jobbet sa att 32 år var hennes prime, det var de bästa åren.
Det låter bra det!

Gokväll på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar