lördag 27 april 2013

Fest, mer röj hemma och Funky kids

Jag som aldrig vinner nåt vann faktiskt andra pris på vinlotteriet :-) 4 flaskor :-D

Vid 16,30 startade förfesten på jobbet och när vi var sena till utsatt tid och taxin inte kommit lyckades vi sno bussen som skulle hämta VD och ledningsgruppen.
Lyckad kupp! :-)



Överraskningsfesten var lyckad och vi hade jättekul hela kvällen.
Magnus Bäcklund underhöll efter maten och vi hann dansa lite med.


Min vapendragare på jobbet  Peter och jag :-)


Vid midnatt lyckades Lisa och jag få skjuts ner till stan och vi hann med ett mkt kort besök på möners, ett ännu kortare på storan och så Harrys.
Efter att ha varit uppe i nästan ett dygn somna man gött vid 04.. :-P


Idag har jag fått spendera hela dagen med Christer.
Kl 10 satte vi igång med rensning av förråd och altan och några vändor till tippen.
Vi handlade oxå blommor och jord och satte dom och utemöblerna är numera på plats blanka och fina.

Vid 13 tog vi en paus och åkte ner och kollade på Claras dansuppvisning i sporthallen.
Duktig unge!



Christer hade köpt present till Clara 

<3
Nu är kyl och frys full igen och jag har dragit på mig myskläderna och ska gå till Emma och Åsa och äta lite sallad och prata skit.
Ikväll blir det sängen tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar