måndag 8 april 2013

Bye bye Uffe bye bye

Måndag igen och en solig sådan.
Christer fick inget svar på tumören idag utan dom måste vänta på proverna de tagit ytterligare så han får vara hemma några dagar och vänta på svar på vad det är och hur det ska behandlas.

Jag har kvar Clara några dar då Macke är i Rom så Christer frågade om han fick låna med sig Clara hem över natten och ha henne hela dan i morrn och det är klart den lilla blonda ville det :-)

Jag passade på att köra ett träningpass framför TV:n och sen avsluta med en dryg timmes PW med trevligt sällskap. Bränner bra i benen!

Erik kom och hämta Uffe idag med så nu är min kära bil borta.


Igår putsades han upp och fick sommarsulor av Crille.
Även min nya bil och mammas bil fick sommardäcken på. Stackars Crille hade lite körigt men han tycker om att få göra nåt och han mår bra fysiskt i övrigt.

Jag och döttrarna solade på altanytrappen med mormorn ett tag :-)



Nu blir det sängen. Upp 05.15 för morgonträning innan jobbet.
Den här veckan ska det hinnas med 5 pass totalt minst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar