söndag 3 mars 2013

Veckan som försvann

Den här veckan har verkligen bara försvunnit.
Jag har haft alla kvällar uppbokade och hunnit med alldeles för lite av det jag velat men jag har också hunnit med massor kul, bla 2 AW, 3 träningspass och igår var det äntligen dax att hämta hem nya bilen på Holmgrens i Jönköping.  :-)


Väl hemma åkte jag och Åsa och handlade till kvällens tjejkväll och sen ramlade dom in en efter en.

Karin och Ida

Åsa och jag

och Emma

Hon som alltid lagar mat strejkade 

så vi andra fick inta köket

Åsa fixa förrätt

Och glasen fylldes med både det ena och det andra

sen kom äntligen Carro som kastades in i tjejsnacket som redan nått en ganska låg nivå

Tur bebis inte hörde..

Tjejligan relativt städad

och lite martin på tv:n


sen gick Karin och bebis hem och då la vi i nästa växel

precis..
och så lite plut

tandborstning..


och lite dans innan vi åkte ner till staden

i "Carros" taxi får man dricka rödvin.
Fullt med folk på stan. Jag sprang in i en massa gamla vänner och vi hann både dansa, dricka bubbel och prata med folk innan vi fick skjuts hem vid 01.30. Tidigt men man ska ju gå när det är som bäst sägs det..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar