söndag 24 mars 2013

Söndagsfix

Skönt med en skapligt lugn söndag.
Startade även idag med tidig långpromenad och skjutsade sen Jack till kompisar i Grebo och passade på att handla på vägen hem medans Julia var barnvakt.

Kontrollfreaket påbörjade sen packandet inför Maltaresan på onsdag.
Väskan är provpackad och vägd och det finns liiite kg kvar men fan inte mer plats. Nåt måste bort om handväskan ska i :-S
Tur jag har 2 dar på mig :-)

På em var jag med Clara på Funky kidz och medans hon dansade hann jag med lite inför-resan-shopping

Ett par nya varje år.. Detta år blev det "tråkigt" svart men dom är mest användbara

och pannan som jag lagt en förmögenhet på måste tas om hand. Då får det kosta på.. Luktade jättegott + i kanten

Åkte sen till lillebror med tulpaner, ljus och påskägg


Julia försvann med A till Stockholm för ytterligare en veckas Prao så jag och dom små fick mysa själva idag.
Vi festade loss på resterna från kalaset igår.
Smörgåstårtan smakar nästan ännu bättre dagen efter.

Nu är båda i säng och jag har hoppat i one-piecen.

Mot vecka 13 som förutom jobb och träning kommer innehålla en härlig resa :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar