måndag 4 mars 2013

Måndag ( och lite mer lördag )

Carro hon hittade ännu mer bilder från lördagen.( fan va hon va framme med kameran hon.. )
För er som vill kan man läsa hennes version av lördagen HÄR

Gammaltanter ska nog inte va på stan ändå. Emma ligger däckad i feber och jag har skitont i halsen men knaprar panodil och ler ändå.
Vi pallar inte trycket som förr helt enkelt ;-P

Nu blir det lugn vecka och lugna kvällar så kroppen hinner vila och bli frisk.

Tarzan var lika glad som jag att barnen kom hem igen idag <3



Clara har alltid rummet fullt med kompisar så det har varit skaplig kontrast mot tomt hus men det är underbart att se dom nöjda.
Alla tre var nöjda med nya bilen med :-)
Jag däremot upptäckte att det inte va lika enkelt som vanligt att smita in i små parkeringsluckor i parkeringshuset.. Herregud. Svettigt... fickparkera ska jag nog aldrig ge mig på :-P för allas säkerhet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar