söndag 17 mars 2013

Claras dag

Om gårdagen börja lugnt så blev den här dagen betydligt intensivare.

Upp tidigt för att slå in presenter och straxt efter 10 var jag hemma hos Macke och grattade vår fina unge som fyller 7 år idag.

Blondie var jätteglad över alla paket hon fått av sin pappa och Mila och hon gillade även klänningen hon fick smygöppna från mig.
Resten öppnas i morrn när även Jack fyller år :-)



Efter kaffe och massa kramar åkte jag och mötte upp nästa ex vid ljunkan där båda mina stora barn var :-)
Jack hade innebandycup och hela familjen hejjade.


Även Julia skrällde till och deltog :-)


<3



 Jag och Johnny blev ju ihop under tiden på Ljunkan så vi berättade ganla minnen för barnen. Det gillar dom ha ha. Det märkliga är att vi minns olika saker.
Johnny tyckte roligaste minnena var när många tjejer skicka rosor till honom på alla hjärtans dag, det minns jag tydligt att inte jag skrattade åt lika mycket just då iaf :-P

Sjukt att det gått så många år.

Efter innebandyn körde jag storhandling i speedfart för att sen hinna till gymmet och köra 5 km löpband och lite styrka.
Frugan körde hårt pass brevid :-)



 Svettiga och fina gick vi sen och och checkade in oss och skrev ut våra biljetter till Malta.
Nu är det nära, Bara en dryg vecka sen åker vi!!!! :-D



Nu har Onepiecen åkt på och det är dax att ta det lugnt några timmar.

I morrn kör vi ny vecka som startar med Jacks födelsedag.
Jag ska fira honom och Clara i morrn kväll och dom har beställt våfflor till middag.
På fredag blir det discokalas för några klasskompisar för Clara och på Lördag kommer släkten hit och firar båda. Det ser vi fram emot.
Bara å köra. Välkommen v 13.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar