söndag 3 mars 2013

Brunch i Valla med gapiga släkten Griph

Jag vaknade till en solig söndag och va tvungen att börja dagen med en promenad innan Anna kom och hämtade upp mig för släktbrunch i valla.
Erik kör vasaloppet och ingen av mina barn va hemma så det blev verkligen tjejerna som representerade släkten den här gången.

Emilia

och Linnéa

och gapiga släkten Griph


God mat och härligt att träffa släkten.

Jag var sen tvungen att ta tag i veckohandling och det sedvanligabesöket på kyrkogården.
Isigt och jävligt där nu.
Skönt när snö och is snart försvinner och det blir grönt och vackert igen.




I morrn kommer äntligen mina tre fina barn hem igen. saknar dom massor!
Veckan är fullspäckad och nästa helg ska jag gå kurs på dagarna och hinna mysa med barnen på kvällarna.
Mot vecka 10. Ett steg närmare våren :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar