torsdag 21 februari 2013

Tjejligan på besök

Idag smet jag hemifrån straxt efter 07 medans barnen fortfarande sov gott.
Medans jag satt i utbildning hela dagen var moster Jennifer barnvakt åt mina tre fina.


Det bakades kakor till helgen dop..

och på em fick jag det här härliga kortet skickat till mig. Moster Anna och kusinerna Linnéa och Emilia var på besök. Mysigt med en stor tjejliga i huset!!!!!


Jag missade inte bara alla brudarna utan även dans i vardagsrummet :-)
Tur jag får träffa dom på lördag :-)

Jag jag väl kom hem försvann barnen ut till skridskorinken men när vi hade ätit middag fick jag med mig dom små på ett träningspass framför TV:n.
45 min funktionell träning blev det idag. Bra skiva och jag känner redan nu att det lär kännas i morrn .



Redan fredag i morrn. Skönt!
Jag ska på första gången sen Clara va bebis ta ut en föräldradag. Jag ska dock in på ett viktigt  möte 11-12 men jag kommer kunna ta sovmorgon och efter lunch har jag lovat barnen att vi ska hitta på nåt kul och sen väntar en lite längre helg än vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar