söndag 17 februari 2013

Söndag

Söndag och jag har hunnit med massor idag.
Långpromenad i morse och sen åkte vi till pappa för middag.
Milon var hos sin farfar idag och även mamma och Christer var där så det blev många flugor i en smäll :-)

Fasters skrutt <3


Pappa, Eva och mamma


God mat och dessert som alltid när pappa och Eva står för maten. :-)

Jag körde sen en landet-tripp för att hämta Julias kompis som bor i urskogen och så hämtadde jag Jack som var hos en kompis mitt i ingenstans med. 1 h tog det med lilla Uffe. Inte helt stabilt..


Hos Jacks kompis mötte vi en hjort. Söt!
 När vi kom hem kom Bonus förbi och vi tog en långpromenad och jag tittade även in och hälsade på fina döttrarna på vägen hem.

Vi körde sen söndagsmys och gjorde lite våfflor. Lika bra att lyxa rejält !

Härlig söndag!!!!



I morrn kör vi sportlovsvecka.
Stora barnen lediga hela veckan och Clara ska jag försöka lösa så hon får va ledig ons- fred men först kör vi 2 intensiva dagar måndag och tisdag.
Längtar till att sätta tänderna i spännande jobb i morrn :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar