torsdag 14 februari 2013

I´m back

Nu var det längesen.
Hysterisk kalender är den enkla förklaringen :-)

Måndagen och tisdagen  försvann snabbt förbi med jobb, träning och fix hemma och redan vid 06.20 i onsdags åkte vi till Stockholm för chefskonferens i 2 dagar


 Jag har aldrig varit på Nova Park förut men det var en riktigt fin anläggning med helt fantastisk mat och dryck.
Jag som alltid fotar allt glömde fota så det enda jag hittar i Iphonen var det här :-)



Pokal blev det till östgöta. Jag var dock inte den som bidragit såklart men ta emot pris fick man göra ändå :-)





Mycket relax blev det tyvärr inte även om Nova Park hade sån anläggning. 10 min vila och 30min fix och ombyte till klänning var enda lugna stunden och det är inte konstigt man är trött idag :-)

hemma på Östgötsk mark iaf efter 2 riktigt bra dagar i stockholm.

Nöjd och glad tjej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar