lördag 2 februari 2013

Första arbetsdagen och AW med fd gänget











 Det var ett härligt välkomnande som väntade mig när jag kom till nya jobbet min första arbetsdag efter att ha startat morgonen med spinning i ottan :-)



Fin blomma väntade ihop med all teknik :-)

Efter jobbet träffade jag mina fd kollegor för middag på Olearys.
Jag fick jättefina presenter som jag ska fota sen och vi hade en jättetrevlig kväll med massor skratt.

Erika hade med respob. Perfekt! 

Jörgen välkomnades varmt 

Glatt gäng


Älskart! Tur man äter det sällan


Jag och Erika



Tack för en härlig kväll gänget! 


Nu njuter jag av lördagen och Emma och jag har hunnit handla lite inför kvällen och jag har tagit en långpromenad i solen precis lagom innan molnen kom fram.
Nu ska det vilas lite :-) 

Trevlig helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar