tisdag 19 februari 2013

Fastermys

Rivstart på veckan men nu har alla barnen ledigt resten av veckan.
Huset var fullt med kompisar igår men idag är det väldigt tyst då bara jag och Julia är hemma.
Clara och Jack har åkt till mormorn som tagit sportlovsledigt i morrn för att va med sina barnbarn. Ovärderligt!
På torsdag kommer Jennifer hit och hjälper mig ta barnen och på fredag är jag själv ledig.
Med lite pusslande löser man det mesta och man kan trolla fram lite extraledigt. :-)

Idag slutade jag jobbet lite tidigare och hämtade en glad Milon på dagis.
Fastern skämde bort honom med en liten present




En bok med Bilar 

Sen blev det  kusinhäng i soffan 

och köttbullar, potatis och sås till middag. Milon älskar precis som hans far gjorde, mina köttbullar :-)



Clara och Jack åkte till mormorn och jag och Milon fick en liten stund egentid. Då lektes det såklart..



Underbart att få lite Milontid såhär mitt i veckan.

När huset blev tomt blev jag utdragen på långpromenad i kylan. Jätteskönt när man väl fått upp värmen :-)
Nu ska jag ta mig ett varmt bad och ladda för en lång dag i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar