torsdag 17 januari 2013

Revansch

Igår kväll efter jobbet åkte jag ner till gymmet för lite löpning och styrka.
Hade ätit för dåligt på dan och fick då inte helt otippat håll direkt och plågade mig igenom 3 km på ren vilja.
Körde sen styrka med för tunga vikter av ren frustration. Hatar när det går dåligt på gymmet.
Det bästa med detta skitpass var ändå att man vet att nästa pass blir ett bra pass.

Jag bestämde mig såklart för att ta revansch direkt så i morse var det bara att köra igen.


Den här gången gjorde jag ett kanonpass.
Det är märkligt men man behöver skitpass ibland för att uppskatta dom bra.

Jag gillar att träna på morgonen och ha kvällen fri.
Idag fick jag sällskap av Emma en stund på kvällen. Uppskattas!!! :-)


Idag ska jag försöka komma i säng innan midnatt som annars brukar va en tid jag lyckas hålla mig vaken till för i morrn ska det köras spinning med Frugan kl 06.30 sen väntar en kanonhelg :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar