torsdag 31 januari 2013

Nu går det undan

Tystnaden här inne beror på väldigt intensiva dagar, men i positiv bemärkelse.

Jag har bla:

-Lämnat mina stora barn som nu landat i Karibien
- Städat ur mitt kontor ( och missbedömt hur mycket man samlar på sig på 10 år )
-Blivit bjuden på tårta av mina fina numera fd kollegor



Idag var det min sista dag på Releasy men jag valde att ta en semesterdag och dagen har spenderats med  2 h gym, 2 h fissanbesök ( påfyllning av färg bara )  och så Laserbehandling av tatuerngen.
En snabb kaffe och lite shopping hann jag med dom få minutrarna jag hade som spilltid emellan :-)
Stan 10,30-18 . Bra dag!




Tack för alla fina mail och inboxmeddelande och samtal  jag fått idag från gänget på Releasy. Det värmer verkligen.

Här är en personlig favorit :-)

"Lycka till på nya jobbet Lina. Det Releasy förlorar kommer LF vinna "

Jag känner mig redo inför morgondagen och inför allt nytt som hålller på att hända i mitt liv.
Spännande!!!!

Nu måste jag pallra mig uppåt sovrummet. I morrn blir en lång dag.
jag startar den på ett fint sätt, genom att spinna med min finas Sissela kl 06.30. DÅ vaknar man till :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar