torsdag 24 januari 2013

Lite hemmaträning

Torsdagar kör vi ofta soppa och pannkakor när barnen är här. Så också idag :-)
Jag älskar verkligen pannkakor :-D


Gymmet besöks ju flitigt när jag inte har barnen och dom veckorna vi är fullt hus här brukar jag klämma in löprundor och promenader.
Kylan begränsar just löpningen mest och det är svårt att hinna med allt så jag köpte härom dagen en träningsvideo. Läst om den i flera bloggar och den har fått bra betyg så idag testade jag och Jack ett 40 min-pass :-)


Laddad innan


och genomsvett efter. Tummen upp för den!!!!

Clara var inte helt nöjd av nivån då hon inte kunde hänga med ( vilket är meningen ha ha ) men Jack kämpa på och jag är säker på att både han och jag kommer ha träningsvärk i morrn.
Jag känner redan av låren.

Jag har också hunnit sminka stora dotterna och fixa hennes ögonbryn.


Inte konstigt jag inte hunnit med nåt ikväll. NU måste jag ta tag i skridskonedpackning och allt annat fix som hör veckans sista vardag till.
hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar