fredag 4 januari 2013

Jag och min svans,,

Fredag och en solig sån. Det gillas mycket!

Klockan ringde obarmhärtigt 05.20 och en timme senare var jag på gymmet för ett spinningpass följt av lite styrka.
Efteråt var jag på företagshälsovården för lite testar inför start av nytt jobb.
Längesen man tog blodprov nu.
Under mina år som gravid ( ja det blir ju ett par ) tog jag prover varannan vecka så då var man lite mer härdad..
Gick finfint iaf :-)
Hann även handla och hälsa på Niklas på kyrkogården innan klockan var 10. Skapligt effektiv morgon.



Har du hunnit med lite fix och vil hemma och det var ju en viss kille som var skapligt nöjd över att få sällskap hemma...
Nämligen den här:


Han är konstant max  1 dm från mig när jag är hemma själv .. så idag har vi hängt kan man säga..

Jag passade på att ta en kaffe i solen på övervåningens balkong

och han va såklart med

och fattade först då att vi i 4 år faktiskt haft en balkong..

så idioten skulle ju utforska altantaket..

och grannens med,,

sen var det ju problemet att han inte tog sig ner,, ( eller upp)

nä inte där heller...
 Jag orka inte titta på smartot till slut utan gick in och 15 min senare lyckades han ändå ta sig in i sovrummet igen.
Helt slut efter dagens äventyr vilade han en timme i mattes knä.
Jobbigt att va katt...



Nu ska mysbrallorna av och sminket på.
Ikväll ska jag käka middag och dricka vin på stan med Fröken Wikstål.
Det brukar alltid bli succé :-)

Trevlig helg på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar