fredag 25 januari 2013

Fractionell laser

Redan fredag !
Igår morse försov vi oss 1 h och vi panikfixade oss på 20 min.
Idag var vi uppe redan 05.30 både jag och Clara och vi hann alla i tid till skolor och jobb.

Jag tyckte jag hade koll på allt igår men i morse sa Jack försiktigt:
Mamma, är du säker på att du packa ner frukt till mig igår. Jag hitta ingen ?
-Ja helt säker svarar jag och hämtar väskan för att visa..
Inget där..
Då kommer Clara.
Mamma varför fick jag 2 frukpåsar? ( jättenöjd )
Haha ja det blev visst lite fel där..

Idag hade vi iaf koll på läget :-)

Idag jobbade jag kortdag på plats och körde sista timmarna hemma.
Hämtade barnen innan det var dax för  besök nr 2 med fractionell laser hos Anni.

Förra gången såg jag ut såhär dagen efter: Röd och svullen.


men efter några dar var det bra rutigt och stenhårt ..


och efter en vecka hade det bleknat massor
Idag hade det gått 8 veckor exakt och undersökningen visade att alla bruna solfläckar var borta. Skönt! Jag valde ändå att köra en behandling till för att jämna ut pannan ännu mer och idag tog jag även lite på huden under ögonen vilket resulterade i en otroligt snygg "panda-look " :-D.

Hoppas på snabb läkning i helgen.

Barnen och jag åt pizza för att fira in helgen och nu har vi precis ätit lite glass framför gladiatorerna.
Underbart med helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar