onsdag 16 januari 2013

Borlänge

Årets första och för mig sista ledningsgruppsmöte ägde rum i Borlänge så i måndags morse åkte jag och Tobbe upp för att jobba på plats på em och sen va på plats tidigt innan mötet startade på tisdagen.



Resan dit gick väldigt smidigt vi tryckte alla in oss på Sebbens kontor för att jobba ett par timmar.
Både luft och kraft tog slut vid 18 tiden och vi fortsatte då till hotellet där vi mötte vi upp några av våra övriga kollegor för en snabb middag innan mer jobb väntade i hotellobbyn. ( ok Tobbe jobbade mest, jag drack ett glas rött och pratade :-) )
Broken Dreams var ett intressant restaurangnamn och menyn matchade inte riktigt namnet så de serverade tacos och amerikans mat men det var jättegott.
Musiken var en blandning av 50:tal och Thåström. Väldigt konstigt men vi fick oss många skratt då ett utländskt gäng som hade fått lite mycket öl och vin i sig framåt 20 hugget började dansa.
Ja det var underhållning i Borlänge en måndagskväll..






Efter en lång tisdag med möte till 17.00 begav vi oss mot Linköping igen i en fullastad bil.
Vädret var inget hit men det trötta sällskapet hade iaf roligt i bilen där skämten blev värre ju längre vi åkt.
Vi lyckades iaf ta oss hem till Linköping och vid 22.00 fick jag och Tobbe borsta fram uffe ur snön i Mjärdevi och äntligen åka hemåt.



Väl hemma såg jag att hela huset lyste fint och Emma hade också skottat åt mig. Världens bästa!!! <3
Vilket välkomnande :-)

Idag är man trött och sliten men det är bara att köra på och jag ska efter jobbet väcka upp kroppen som fått vila i 2 dar med ett tufft spinningpass. Det behövs!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar