onsdag 2 januari 2013

Att våga hoppa

När jag i mars 2003 anställdes av dåvarande Ingroup som säljare kvällstid trodde jag aldrig att jag 10 år senare skulle sitta här som platschef på samma företag som idag heter Releasy.
Jag tänkte jobba lite extra medans jag var föräldraledig med Jack.
"Lite extra"blev snabbt fast anställning och rollerna byttes snabbt.
Coach, assisterande teamledare, administratör, gruppchef, Kundansvarig och så till slut Platschef.
Vilken resa och vilken erfarenhet man har i bagaget.

Jag har fått arbeta med otroligt många olika människor och olika stora kunder över hela Sverige, jag har sett mycket av vårt land, jag har hållit hundratals presentationer och framför allt har jag fått jobba med nåt jag älskat varje dag.
Det har ärligt inte funnits en dag då jag inte velat gå till jobbet.
Vilket privilegium att få känna så.

Jag har hela tiden utvecklats på Releasy och det har gjort att jag aldrig tröttnat.

Det var därför inte helt lätt att ta beslutet att det var dax att gå vidare och se vad som finns utanför Teknikringen 6..
Men innan jul blev allt klart och den 1 Februari kommer jag börja arbeta på Länsförsäkringar som ansvarig för avdelningen Privat sak ( Villa, hem, bil sak-försäkringar).

Det ska bli jättekul att få lära sig nåt helt nytt i en ny branch och det verkar vara en riktigt bra arbetsplats.

Självklart kommer jag sakna mina fina kollegor på Releasy men nu var det min tur att ta steget och hoppa och jag är övertygad om att det kommer bli jättebra!

Jag älskar ju bilder så här kommer ett gäng som får symbolisera den glädje som Releasy gett mig.

back in 2004
2004

2007-11-16


2008





2008

Rockfest 2009
2009



2009



2009

2010
2010


2011

2012


2012

Tack för 10 härliga år Releasy!

3 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! Lycka till på LF / Jimpa Hedström

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jimpa!
      Apropå minnen så kommer nog varken du eller jag glömma den dagen jag fick åka och hämta dig ( ilsken som ett bi) då du hade försovit dig och tfn var obemannad.
      Jag tror inte du sa ett pip i bilen ;-)
      Kram

      Radera