lördag 22 december 2012

Tjejkväll

Igår kväll var det dax att fira in ledigheten med en tjejkväll på stan.
Jag , Emma och Åsa började med middag på storan.






och sen vidare in på fd regina för krogshowen.


Där började kvällen rätt städat med ett toakort

och lite bubbel

snyggon

Men sen blev det snabbt fnittrigt. 

No comment..





Efter sista pausen intog vi platserna längst fram .

Sådärja



Ja det dansades mycket

och vi lyckades alltid ha nåt drickbart i handen ( ibland 2.. )

Åsa gillar ju pussar :-P

så det blev det såklart

Jag var inte lika lättflirtad, så Åsa körde en nedbrottning. Funkade!

Artisterna och Emma på efterfesten

och jag med :-)

Till slut skulle scenen rivas..
och då fick vi dansa vidare till Harrys där vi mötte massa gamla bekantskaper.
En kanonkväll med massor skratt och dans.

Idag var huvet trött men det var det värt!

Efter att jag spottat upp mig idag mötte jag upp Sissela på stan för sista julklappsfix och sen lunch på stan.


och jag fortsatte sen till frissan igen då färgen släppt och vi fick göra om allt igen.
Nu är färgen perfekt igen och Maria passade på att tipsa om enkel vardagsfrisyr.



Fint!

Nu har det handlats mat och jag har några måsten kvar innan jag kan hoppa i min OP och lägga mig i soffan och hopaps att dom visar nån romantisk feelgoodfilm ikväll :-)

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar