lördag 8 december 2012

Ny färg, Tjejkväll och lugn lördag

Igår var det dax att byta färg och fräscha till mig lite hos Maria på E-hair.
Blont, brunt och rött blev...




Till slut kallt lilaaktigt och varmt rött i en skitsnygg blanding.
Vilken klippa hon är den där Maria :-)

Hann precis komma hem innan brudarna ramlade in en efter en med julmat ooch vin i kassarna,

Carro, Karin och lilla Ida

Charlotte
Emma


och Åsa

Det blev ett jättegott julbord, mycket fnitter och så paketspelet såklart!'

Mat överallt

Fina brudar

Jag och Åsa


Lite Idamys

Mycket paket

Jag och Lotta tog hand om godisskålen



Tack för en jättekul kväll tjejer!

Jag har haft en väldigt intensiv vecka så jag bestämde mig för att inte ställa klockan när jag la mig och det gjorde att jag tyckte mig behöva sova till kl 11.00. Bra jobbat!

Lördagen startade sen med långpromenad och sen kom fasters sötnos Milon och Sofi på fika. MYS!


Jag hann sen med en runda julklappshandling på stan och storhandling på Willys på vägen hem och så stannade jag till hos farmor och farfar och kramades lite.

Nu är rosa mysbrallor på och ljusen är tända överallt. Lugn lördagskväll i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar