lördag 29 december 2012

Spontan julgransplundring och shopping

Jag kommer på mig själv med att va otrogen mot Actic 2 och kör mer och mer pass på 1:an. Fräschare och bättre spinningcyklar..
10-11 var det Cykel 55 och det var riktigt skönt att köra ett pass spinning efter en veckas uppehåll från den. Löpbandet funkar bra med man man tar aldrig ut sig så som man gör på spinningen.
Bra pass!

På vägen hem ringde mamma som hade Milon över natten, Han var fastersugen och ville komma förbi och leka med sina kusiner. :-)
Mormorn tog med sig Mc donaldslunch och det tackade inte fam Griph nej till såklart!


Efter lunchen lektes det för fullt i vardagsrummet och då granen fick sig ett par omgångar av barnen var det lika bra att kasta ut aset.
Det blev alltså en spontan julgransplundring där Clara och Milon plockade ner pynt, Christer tog hand om granen och mamma dammsög.
I vanlig ordning var granen tom på barr när den lämnade ytterdörren :-P



Gran-as


Jack åkte sen till en kompis och jag och Julia skjutsade Clara till sin farmor och farfar för några timmars häng med Macke, Mackes syskon och Claras kusiner.
Julia och jag passade då på att inta Ikano för lite shopping.
Vi skulle egentligen ha lite ljus men hittade massor fynd på Rean.
Jag lite lull-lill, jeans, linne,bh, shorts till Jack och så en massa ljus.
Julia hittade skjorta, tröja, bh, t-shirt och en tavla :-)





Nu har vi tänt ljus överallt och inväntar lördagsmyset .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar