tisdag 25 december 2012

Juldagen

Ja.. det var längesen Juldagen var en dag med drag i :-P.
Jag startade dagen med storhandling inför resten av veckan och jag hann också med det otroligt tråkiga jobbet att rensa ut  och strukturera om båda mina garderober.
Hela sovrummet var fullt med kläder men drygt 1 h senare var allt klart.
Det tar ju inte så lång tid men det är bara så sjukt tråkigt att ta tag i sånt.

Jag fick sen hem mina tre fina och vi har haft en jättemysig dag då alla har haft fullt upp med sina julklappar.
Jack och jag har spelat spel, Clara och grannen har lekt med barbie och pyssel och Julia har en kompis här över natten.
I morrn ska tonåringarna hänga på låset på stan medans vi andra ska åka till min mamma och Crile och fira jul med Milon och äta vanlig mat :-)

Ikväll bytte vi julmaten mot hemmagjord pizza. :-)



Clara i sin nya OP


Bänkad framför "Så mycket bättre"

mysungar
 När jag ändå var i rensartagen passade jag på att rensa skrivbordet på datorn med.
Nu så: Snyggt!



God fortsättning!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera