måndag 24 december 2012

Julafton 2012

Blev väckt 06,15 av övertänd 6 åring som var otroligt förväntansfull. :-) Bra start på julafton även om tiden var lite väl tidig för min smak :-P.

Jag har privilegiet att få träffa alla mina nära och kära på julafton då barnen är hos mig fram till 15 och på em går jag hem till bonussyster med familj för mat nr 2 och julklappsspelet.
Milon fick jag krama om och ge julklapp på morgonen och farmor och farfar gick jag förbi innan jag gick till Anna.
Kan det bli bättre?

Jag är så troligt tacksam för min fina familj. 3 friska barn och en underbart varm familj. <3

God Jul allihop!


Lyckan kan va en Iphone

eller en hink med pärlor

Bus med Crille

Mamma och pappa i köket

morfarbus


Jacken

Lillasyster Jennifer

Väntan på paketöppning är lång

Lunch


Jobbigt med jul tycker Tarre..

Jag och lillasyster

Julpuss


Julklappsutdelaren 




Mycket paket blir det.




Saknad <3

I ett hav av rosa paket



Linnéa med Moster och Anna

På kvällen träffade jag även lillasystern i familjen, Emilia som gillade paket med :-)

Och Linnéa gillade spännen

och gillade såklart sina andra julklappar mycket

Lite hängig lillasyster i bonusmosters knä

och mosters

Kvällen avslutades med julklappsspelet där systrarna slogs om den rosa stekpannan som på nåt konstigt sätt blev min :-)

Tack för idag bästa familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar