fredag 7 december 2012

Fredagsspinning och planeringsmiss

Morgonpass på gymmet torsdag och fredag. Igår löpband och maskiner, idag spinning 45 innan frukost.
Skönt att ha motionen klar innan jobbet och så blir man lite piggare med och det behövs när man kommit hem jättesent varje dag den här veckan och kommit i säng först 23,30 för att sen gå upp 05,20.. det är mycket nu men snart är det julledigt :-) 

I em ska håret äntligen snyggas till. Slingor ska bort och färg ska i . Älskar att gå till frissan och bli bortskämd :-) .

Direkt efer frissan blir det tjejmiddag hos mig med julklappsspel, litet julbord och vin !
Lite väl optimistiskt planerat i kalendern upptäckte jag härom dan så jag fick be tjejerna komma 18,45 så jag iaf hinner hem :-P


Ser fram emot kvällen massor och sen ser jag även fram emot en ledig helg så man kan komma i kapp med allt igen. 

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar