söndag 25 november 2012

30 årsfest

I Torsdags fyllde ju fina frugan år och det var vi tvungna att fira ordentligt.

Sisselas blivande sambo hade kökstjänst
 och efter bubbel och tilltugg blev vi bjudna på Hot shot ( det var inte igår )



Sen blev det sabbt suddigt.. iaf för telefonen

Jag, Björn och födelsedagsbarnet

det kom sen ut en massa shots med kryddig smak, oklart vad.. det var bara och dricka

Skål frugan!

så hurra vi och sjöng för födelsedagsbarnet såklart


Joshi serverade sen alla vattenshots i flera omgångar ( tackar vi för )

söting

och Anna mä såklart!

nämen titta Frugan! Kul tjej!

sen blir det ju alltid lite vardagsrumsdans innan man dansar vidare till Harrys

Otto valde dagen till ära lite olika strumpor till sina gissningsvis 47:or till fötter

Ja ha sen blev det tydligen mer shots..
Sen fick visst inte telefonen va med mer men vi åkte taxi till stan, vi drack drinkar och sjöng vid pianobaren och vi dansade till schlager och avslutade natten på Subway kl 03.15.
Underbar kväll med underbara människor!

10,30 i morse kände man sig inte lika underbar,,
Jag skulle senare på dan va hos pappa på söndagslunch men det ville tydligen inte Uffe ( aset)

skitig och lite halt bak
 Räddaren i nöden, Christer kom och tog hand om Uffe och lillasyster fick hämta mig istället.

Stek till frulle. det är inte illa det!

Milon hade farfarhäng idag

Lillasyster

Pappa fick klippa upp en av Jennifers ringar som fastnat

och det engagerade alla
Efter mat och fika skjutsade pappa hem mig och Milon och jag fick hämta Uffe som numera nåt dygn får ha sommardäcken på bak i väntan på nya vinterdäck.
Jag hade kört på en stor järnbit som skurit sönder däcket så det verkar inte vara lagningsbart ( såklart)
Tur det inte händer värre saker än så :-)


Jag var sen uppe hos Niklas med några ljus


 Tänk att saknaden aldrig nånsin avtar även fast man lär sig leva med den.
Den finaste av alla änglar <3

Nu har storhandling klarats av och det blir nu några lugna timmar i soffan.
I morrn kommer mina tre fina hem igen! Längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar