fredag 5 oktober 2012

Ordnat kaos

Vilken jäkla vecka..
Fullt upp på jobbet och varje kväll har varit fullbokad med måsten.

På söndag har vi inget planerat- DÅ ska vi bara va- det behöver vi!

Idag åkte jag efter hämting med Julia till frissan och på vägen hem handlade vi och köpte med oss pizza.
Kvällen har efter det spenderats i köket.
I morrn blir det kalas och jag bjuder på buffé.
Det blir köttfärs och fetaostpaj, kycklingspett, rostbiff, kalkon, pastasallad, hemgjort bröd, vindruvor, melon, ost och kex och så såklart laktosfri tårta.
Köket var för 1 h sen ett kaos men nu så!

Jag fyllde ju i måndags och Christer igår så vi kör alltid kalas ihop hos mig.
Ska bli jättekul att få träffa familjen och krama om mina syskonbarn ordentligt.
Var för längesen jag såg tjejerna.
Milon kommer oxå. Underbart!

Dax att få den blonda i säng och att äntligen få lägga mig i soffan.
Längtar efter välbehövlig sovmorgon i morrn :-)






2 kommentarer:

  1. Oj. Vad sjukt kompatibla våra bloggar var idag, nästan otäckt haha. Jag hade INTE läst din innan jag la ut mitt, känner att jag måste förtydliga det. :P Pöss å kram!

    SvaraRadera
  2. ha ha läste nu. Sjukt!
    Vi kan konstatera att det är ycket nu då n;-)
    Puss å kram

    SvaraRadera