lördag 6 oktober 2012

Kalas x2

Idag blev det kalas hela dagen :-)
Vi startade med Davvas 6- årskalas på busfabriken.
Nöjda barn, kul att prata i kapp med föräldrarna men shit vilken ljudnivå :-S

Clara passade på att tappa sin framtand mitt i maten. äntligen! :-)

Födelsedagsbarnet som fyller samma dag som jag :-)

Lillasyster som är mer vild än tam men söt som socker

vild unge och klättrande mamma

Brudarna väntar på maten

Pappan till kalasbarnet hittade en ny polare i piratrummet

tandlöst blev det

Trött mamma. Endast minuter kvar..

Tack tanya och alla andra- bra kämpat!

Jag och Clara åkte sen hem till mitt kalas.
Huset fylldes snabbt av släkten och av Sissela, Jögga och barnen.
Mat, vin, tårta och kaffe och så paket.

Tack för att ni kom allihop!

Jögga blev såklart barnens favorit

Min vackra fruga <3

Emilia och mormor

Min fina bonussyster Anna , jag och Emila


Linnéa, Erik och Milon

Jack, Julia, Emilia och pappa

När alla andra åkt blev det lite lek och godis i soffan. Ebba, Jack och Olle
Mamma och Christer tog med sig Milon och Clara hem så vid 21.30 var det bara jag, Julia och Jack hemma. Tyst i huset..

I morrn hoppas jag på sol för dagen ska starta med en riktigt lång promenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar