tisdag 2 oktober 2012

Fasterhäng

Tisdagar är veckans tuffaste dag tycker jag.
Jag är alltid lite övertrött på måndagskvällen och kommer i säng för sent, men dagen har gått snabbt och varit innehållsrik.

Full fart på jobbet och efter det hämtade jag även Milon.
Så roligt att han vill bli hämtad av faster och va här och leka.
Medans barnen pysslade lagade jag köttgryta och vi hann sen leka en stund innan Sofi hämtade Milon.





Dom veckorna jag har barnen är planering a och o och idag var enda dan jag kommer hinna handla inför helgens kalas så kl 19 var det bara och åka och handla.
Dusch och läggning av Clara och sen en löprunda i mörkret blev sen nästa grej på min to do...
Jätteskönt ute i kväll!

Nu dusch sen en liten stund i soffan innan det är dax att ladda för en lika intensiv onsdag.

hepp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar